24 mei 2007

Linus toen hij nog een dikkie was

Wij raakten gewend aan de 'dunne Linus', omdat hij waarschijnlijk al veel langer last had van zijn nieren. Hij werd daardoor waarschijnlijk langzaam dunner. Daardoor hebben we waarschijnlijk te laat pas gemerkt dat er iets aan de hand was. Dat is meestal zo bij nierfalen, als je het merkt ben je te laat, omdat de nieren een hele grote overcapaciteit hebben. En eenmaal 'stuk' kunnen de nieren zich niet meer herstellen. Ookal zijn alle andere organen gewoon gezond, zoals in Linus' geval.

Hieronder wat plaatjes van Linus, toen hij nog goed gezond was. Wat een verschil he? Het is gek hoe gewend je raakt aan het idee dat Linus dun was. Ik kan hem bijna niet anders voorstellen.










































































2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi,

Mijn kat Suling heeft vandaag de diagnose gehad dat ze nierfalen heeft. Ik ben dus nu op het internet aan het uitzoeken wat dat inhoudt. Jouw site heb ik zo ook gevonden.

I need all the info I can get dus.

Sterkte met het verlies van Linus.

Greetz,

Angelique

Anoniem zei

Hoi Angelique,

Wat een naar nieuws over je kat Suling, weet je ook hoe de nierfunctie nu is? Ik hoop dat Suling nog een goede toekomst heeft. Heel veel sterkte in ieder geval!

Als je vragen hebt over iets kan je me altijd mailen.

Wendy